Hei
En liten gladnyhet til dere som har bestilt ved fra Sørmarka innen fristen i går; vi har produsert nok ved til at alle dere får de sekkene dere har bestilt.
Og til dere som ikke har bestilt: Vi har fortsatt noe ved igjen, dette selger vi ut etter "førstemann til mølla – prinsippet".
I år tilbyr vi det følgende:
Blandingsved fra Sørmarka: 50 kr pr sekk
Poppel fra Sørmarkveien: 30 kr pr sekk
Bålpanneved: 30 kr pr sekk
Bestilling sendes til vedsalg.sormarka@gmail.com .
Tilbudet gjelder fortsatt bare for medlemmer i Sørmarkas Venner
Med vennlig hilsen
Sørmarkas Venner v/ Lene og Bente
Sørmarkas Venner v/ Lene og Bente